Horoscop personalizat 2011

luni, martie 06, 2006

Diverta Online - prezentare magazin

Prezentare magazin: Diverta Online (http://www.dol.ro)

www.dol.ro , versiunea virtuala a lantului de magazine Diverta, este un magazin de tip mall in care gasiti o gama variata de produse: carti, muzica, filme , jocuri, IT si electronice, papetarie si birotica.

Magazinul este foarte bine organizat si dispune de numeroase functionalitati care fac navigarea foarte usoara:
- cautare simpla si cautare avansata
- ordonare produse pe categorii de interes
- sugestii de cadouri
- top vanzari in Diverta Online
- top vanzari in reteaua Diverta
- produsele cele mai des afisate
- concursuri si promotii

Dol.ro ofera suport online si prin telefon cumparatorilor sai. De asemenea exista o sectiune de ajutor navigare foarte bine documentata si in care gasesti usor ceea ce cauti.

Daca doresti sa cauti unul din magazinele Diverta din tara atunci o poti faci de aici http://www.dol.ro/pagina_despre_diverta.php?capitol=magazine .

6 Comments:

At 3:51 a.m., Blogger the2003s said...

Gshop.ro are o promotie la mp3 playere!

 
At 11:23 a.m., Blogger Unknown said...

De ce nu exista un nr. telefon ptr. reclamatii? In viata mea nu am vazut un site mai prost realizat, iar comenzile nu sunt onorate in afara Bucurestiului. Am comandat un film pe DVD prin curier la inceputul lui aprilie pe care nu l-am primit, desi orasul in care locuiesc se afla pe lista curieratului. Am sunat la nr. de telefon al firmei, care era de fapt un magazin din Bucuresti, mi s-a spus ca trebuia sa aleg ca mod de livrare magazinele Diverta, desi pe site nicaieri nu scrie ca trebuie sa faci asa ceva. Sint total dezamagita si din pacate inca o data se dovedeste neseriozitatea care domneste in zona aceea.

 
At 8:56 a.m., Blogger prof. Ioan Neacsu said...

am facut o comanda in urma cu aproape doua luni. am revenit prin e-mail, dar degeaba.Probabil magazinul nu functioneaza, daca tec un numar de zile de la acceptarea comenzii, ar trebui considerata reziliata. rasoundeti-mi, totusi, macar din politetze, la ioan_neacsu@yahoo.fr va multzumesc, I.N.

 
At 10:40 a.m., Blogger FOTOPIPE said...

inceraca www.fotopipe.ro ,am comandat de la ei sunt foarte multumit ,mi-au adus la comanda si produse care nu sunt pe site

 
At 5:18 p.m., Blogger Hodorogea said...

fratioare tu castigi bani pentru asta sau ai facut blogul doar din plictiseala?
daca si diverta poate spune ca are magazin online...
ca fapt divers, site-ul ala arata ca acum 2 ani cu toate ca de atunci si pana acum s-au schimbat muuuulte in comertul online.

in fine, ceea ce vroiam este sa incerci si tu sa pui pe acest blog niste date de contact.

spor la shopping, sunt atatea variante...

 
At 12:43 p.m., Blogger maria_mirabela said...

Un site pentru cumparaturi online care mi se pare foarte util: Eu intotdeauna utilizez serviciul gratuit de la Viaddress.com pentru a face cumparaturi din Statele Unite deoarece acestea ofera o adresa virtuala gratuita in SUA , astfel incat sa poti face cumparaturi de la orice comerciant din Statele Unite ale Americii sau de la orice vanzator online din America, Viaddress iti aduce acasa pachetele.

Inregistrarea pe pe http://www.viaddress.com este gratuita. Veti primi un e-mail cu adresa dvs. SUA instantaneu. Puteti, de asemenea, sa cumparati produsele dorite fara comision în cazul în care vanzatorul din SUA nu accepta carti de credit internationale. Este foarte util! Puteti verifica: http://www.viaddress.com

 

Trimiteți un comentariu

<< Home